Անդրեյ Ռոմանով. «Մենք սիրում ենք բարելավել շրջակա միջավայրը»

Բովանդակություն:

Անդրեյ Ռոմանով. «Մենք սիրում ենք բարելավել շրջակա միջավայրը»
Անդրեյ Ռոմանով. «Մենք սիրում ենք բարելավել շրջակա միջավայրը»

Video: Անդրեյ Ռոմանով. «Մենք սիրում ենք բարելավել շրջակա միջավայրը»

Video: Անդրեյ Ռոմանով. «Մենք սիրում ենք բարելավել շրջակա միջավայրը»
Video: Մեկնարկեց սփյուռքահայ ուսուցիչների վերապատրաստման 2016-ի ծրագիրը 2024, Ապրիլ
Anonim

- Ձեր աշխատասենյակը տաս տարեկան է: Ի՞նչը դրդեց ձեզ գտնել այն և սկսել ինքնուրույն աշխատել:

- Մենք միշտ ունեցել ենք անկախության ցանկություն: Երազ, կարելի է ասել. Հավանաբար, շատ երիտասարդ ճարտարապետներ երազում են այս մասին, բայց մեր երազանքը հենց սկզբից հստակ իրականացվեց և կոնկրետացավ: Բոլոր կարիերայի քայլերը, որոնք մենք ձեռնարկեցինք մինչ բյուրոյի հիմնադրումը, այս կամ այն կերպ, պայմանավորված էին այս նպատակով: Մենք երբեք չենք գնացել նվազագույն դիմադրության ճանապարհով և ընտրեցինք աշխատանքի վայրը `հիմնվելով անկախ աշխատանքի համար ապագայում անհրաժեշտ գիտելիքներ և փորձ ձեռք բերելու առաջնահերթության վրա:

Որտե՞ղ եք աշխատել և ինչո՞վ եք զբաղվել բյուրոյի հիմնադրումից առաջ: Եկատերինա Կուզնեցովայի հետ անմիջապես աշխատե՞լ եք:

- Ինստիտուտն ավարտելուց հետո, և ես, և Կատյան գնացինք աշխատելու ինտերիերի դիզայնի ֆիրմաներում: Բայց մեկ տարի անց մենք պայմանավորվեցինք համատեղ նպատակի շուրջ. Մենք որոշեցինք, որ խոշոր ճարտարապետության մեջ անկախ աշխատանքը մեզ համար կարևոր է: Դրանից հետո մենք երեք տարի աշխատեցինք ճարտարապետ Անատոլի Կլիմոչկինի հետ `ձեռք բերելով մասնագիտության մեջ արագ ընկղմվելու յուրօրինակ փորձ: 24 տարեկանում մենք արդեն կառուցվող երկու նախագծերի գլխավոր ճարտարապետներն էինք. Բնակելի համալիր 170,000 քառակուսի մետր մակերեսով Շմիտովսկի Պրոեզդ 16 հասցեում և գրասենյակային շենք Մոսկվայի հենց կենտրոնում `Այգու խաչմերուկում: Ռինգ և Մալայա Բրոննայա փողոց: Դուք շատ արագ սովորում եք շինհրապարակում, այնպես որ մենք հսկայական փորձ ստացանք: Մենք հինգ ճարտարապետից բաղկացած թիմ ստեղծեցինք, բայց այդ պահին դեռ պատրաստ չէինք բացել մեր սեփական գրասենյակը: Մենք ուզում էինք նախ աշխատել վարպետի, շատ բարձր մակարդակի ճարտարապետի հետ: Մեր ամբողջ թիմը միացավ Սերգեյ Սկուրատովի բյուրոյին: Պետք է ասեմ, որ այս համագործակցությունը մեզ շատ բան է տվել: Առաջին հերթին մենք կարողացանք գտնել այդ ոճային ուղղությունը ժամանակակից ճարտարապետության մեջ, որը հոգով մոտ է մեզ: Բացի այդ, մենք տեսանք աշխատանքի բարձրագույն մշակույթի օրինակ `ճակատային գեղագիտությամբ, մանրամասնությամբ և նյութով: Համատեղ աշխատանքի արդյունքը եղավ գրասենյակային կենտրոն Դանիլովսկի Ֆորտը և տնակային գյուղը Club 2071. Եվ 2006-ի սկզբին մենք վերջապես գիտակցեցինք անկախ աշխատանքի պատրաստակամությունը և հիմնեցինք ADM բյուրոն:

Որոշ ժամանակ ձեր սեմինարը համագործակցում էր միջազգային բյուրոների հետ: Ի՞նչ տվեց ձեզ այս աշխատանքը:

- Այո, իրոք, մենք ունեցել ենք այդպիսի ժամանակահատված: Այն տևեց երկու տարի մի փոքր ավելի: Մենք մի քանի նախագիծ ենք կատարել Mcոն ՄաքԱսլանի ճարտարապետների, KPF- ի, SOM- ի և Ֆրենկ Գերիի սեմինարի հետ: Այս փորձը ես համարում եմ ամենաարժեքավորը: Դա հաճախակի գործուղումների, համատեղ հանդիպումների և շնորհանդեսների հուզիչ ժամանակաշրջան էր: Մենք գործընկերների հետ աշխատել ենք որպես թիմ: Որոշ նախագծերում մենք կատարում էինք տեղական դիզայների գործառույթ, բայց, օրինակ, Ստանիսլավսկի -11 հաստատությունում մենք լիարժեք համահեղինակներ էինք և շատ բան ենք առաջարկել նախագծում: Բայց ամենակարևորը, որ նման աշխատանքը հնարավորություն է տալիս դիտելու շատ բարձր մակարդակի աշխատանքի մոտեցումը: Հավատում և հավատում եմ, որ այդ պահին մեր երիտասարդ բյուրոյի, մեր բոլոր աշխատակիցների համար սերտ համագործակցությունը եվրոպական և համաշխարհային մակարդակի փորձառու և հայտնի ընկերությունների հետ եզակի հաջողություն ունեցավ: Մենք իրոք շատ բան սովորեցինք մեր արտասահմանցի գործընկերներից:

Ձեր նախագծերը անփոփոխ ուշադիր գծված են և բավականին ճանաչելի: Դուք զբաղվում եք ձեր գտածոներով և տեխնիկայով, դանդաղ եք զարգանում: Ձեզ շփոթվա՞ծ եք ձեր ձեռագրի ճանաչելիությունից, կամ, ընդհակառակը, ձգտում եք դրան, և սա է սկզբունքը:

- Եթե մենք խոսում ենք ճարտարապետության ՝ որպես ստեղծագործական մասնագիտության մասին, ապա նախագծերի ճանաչումը դժվար թե թերություն լինի: Երբ ճարտարապետն անկեղծորեն աշխատի, իր հոգին դնի առարկաների մեջ, նրա բոլոր աշխատանքներն ուղղակիորեն արտացոլելու են նրա ներաշխարհը, բնավորությունը, խառնվածքը: Նման բաները, իհարկե, կարող են փոխվել կյանքի ընթացքում, բայց դա այդքան արագ տեղի չի ունենում:Դուք հավանաբար համեմատում եք այն նախագծերը, որոնք մենք արել ենք վերջին վեց-յոթ տարվա ընթացքում … Բայց չէ՞ որ այս ժամանակահատվածում մենք ինքներս դժվար թե կարողանայինք այդքան փոխվել, զարմանալի չէ, որ մեր նախագծերն ունեն նման հատկանիշներ: Իհարկե, մենք ձգտում ենք խուսափել ինքնագրերից, ամեն անգամ նոր պատկերներ փնտրել, հակառակ դեպքում դա անազնիվ կլիներ հաճախորդի նկատմամբ, և ձևավորման գործընթացն ինքնին կդառնար ձանձրալի: Բայց վախենում եմ, որ որքան էլ նորարար լինի նախագծի հաջորդ նոր կերպարը, հնարավոր չի լինի խուսափել հեղինակի ոճի հետքերից, հատկապես ձևավորման մեջ համամասնությունների և նախասիրությունների զգացումից: Այո, և ոչ թե սբ մասին այն

խոշորացում
խոշորացում
Жилой дом на Малой Ордынке. Главный фасад. Вариант 2, проект, 2016. В процессе строительства © ADM
Жилой дом на Малой Ордынке. Главный фасад. Вариант 2, проект, 2016. В процессе строительства © ADM
խոշորացում
խոշորացում
Отель Hilton Doubletree на Ленинградском шоссе. Реализация, 2014. Фотография © Мастерская ADM / Анатолий Шостак
Отель Hilton Doubletree на Ленинградском шоссе. Реализация, 2014. Фотография © Мастерская ADM / Анатолий Шостак
խոշորացում
խոշորացում
Апарт-комплекс «Волга» на Большой Спасской. Проект, 2014. В процессе строительства © Мастерская ADM
Апарт-комплекс «Волга» на Большой Спасской. Проект, 2014. В процессе строительства © Мастерская ADM
խոշորացում
խոշորացում
Бизнес-центр Bank side в Наставническом переулке. Реализация, 2013. Фотография © Мастерская ADM / Анатолий Шостак
Бизнес-центр Bank side в Наставническом переулке. Реализация, 2013. Фотография © Мастерская ADM / Анатолий Шостак
խոշորացում
խոշորացում

Չե՞ք ցանկանում երբեմն ճարտարապետական ժեստ անել, այն կողմ գնալ:

- Մենք ճարտարապետական խուլիգանություն բացահայտելու հակում չունենք: Երբեմն կարող եք տարվել ինչ-որ պայծառ գաղափարի, թեմայի կողմից … Բայց, այնուամենայնիվ, ավելի հաճախ պարզապես ցանկանում եք ստեղծել պատշաճ, լավ գծված տուն: Այս ցանկությունը անընդհատ առկա է:

Առևտրային հաջողության պիտակը շա՞տ է:

- Դուք ՝ լրագրողներդ, սիրում եք ամեն ինչ հասցնել պարզ սահմանումների, և ես չեմ սիրում պիտակները որպես այդպիսին: Ի՞նչ տարբերություն, թե ով և ինչ է մտածում և ասում մեր մասին: Առևտրային հաջողությունը չի կարող որևէ բանի վնասել: Ես կասեի. Ընդհակառակը, դա ձեզ հաճախ ավելի ազատ է դարձնում: Եթե դուք հասել եք որոշակի մակարդակի, երբ կարող եք ձեզ թույլ տալ հրաժարվել ձեզ դուր չեկող օբյեկտներից, ապա քիչ բան կարող է ձեզ ստիպել փոխզիջման գնալ ձեր սեփական խղճի հետ:

Ի՞նչ հաճախորդներ եք ընտրում: Ինչ-որ մեկին մերժե՞լը:

«Դա այն չէ, որ մենք ընտրում ենք, բայց նախընտրում ենք աշխատել հաճախորդների հետ, որոնց համար կարևոր է, որ իրենց նախագծում ներգրավվի լավ ճարտարապետ, և ովքեր սիրում են մեր ճարտարապետությունը: Սա, իմ կարծիքով, համագործակցության միակ ճիշտ ձևն է: Հաճախորդը և ճարտարապետը իրականում պետք է ունենան սերտ դիրքեր շատ ոլորտներում: Բացի այդ, պետք է լինի անձնական կարեկցանք կամ վստահության բարձր աստիճան: Սա իսկապես լավ ճարտարապետություն ստանալու միակ միջոցն է: Կարծում եմ, որ աշխատանքը պետք է ուրախություն և հաճույք պատճառի երկու կողմերին, ես դեմ եմ հավերժական պայքարին և որևէ մեկին ծնկի գցելու: Որպես կանոն, ես նախապես կարող եմ զգալ `սա իմ հաճախորդն է, թե ոչ: Եթե ոչ, լավագույնը հնարավորության դեպքում անմիջապես հրաժարվել աշխատանքից:

Ի՞նչ եք կարծում ՝ «լավ ճարտարապետությունն» ու «բարձրորակ ճարտարապետությունը»:

- Ամենադժվար հարցը, բայց նաեւ ամենապարզը: Արտարապետությունը շենքեր են: Լավ շենքերն այն շենքերն են, որոնցում մարդիկ իրենց լավ են զգում, և որոնց մոտ նրանք լավ են զգում: Բայց ինչպես հասնել դրան, ամբողջ դժվարությունն է:

Ինչպե՞ս եք դրան հասնում, ո՞րն է մեթոդը: Ինչպե՞ս եք սկսում աշխատել նախագծի վրա:

- Որպես այդպիսին, գործողությունների հաջորդականություն չկա: Դե, իհարկե, նախ պետք է ուսումնասիրել կայքը, ծրագիրը, բայց հետո ամեն ինչ սկսում է ինքն իրեն պատահել: Եկատերինայի հետ մենք քննարկում ենք յուրաքանչյուր նախագիծ, կարծիքներ փոխանակում, բայց հետո դուք նստում եք և անում: Բացարձակապես ցանկացած կարգով: Երբեմն սկսում ես դասավորությունից, երբեմն գոտիավորմամբ, երբեմն փորձում ես ինչ-որ ճակատային թեմա, որը երկար ժամանակ թրթռում է քո գլխում, բայց լավագույն նախագծերը, հավանաբար, նրանք են, որտեղ ամեն ինչ միաժամանակ ես անում, և որոշ կետ ամեն ինչ պարզապես զարգանում է ինքնին:

Եվ եթե խոսենք նախագծի բաղադրիչների մասին, ի՞նչն է ձեզ առավելապես հմայում, օրինակ ՝ պլանները կամ ճակատները: Որպես դասական արտահայտություն ՝ դուք ներսից դուրս եք գնում, թե դրսից ՝ ներս:

- Մենք հավասարապես կրքոտ ենք ծավալային կոմպոզիցիայի ձևավորման, պլանների մշակման, ֆասադների գծագրման և լանդշաֆտի հետ աշխատելու հարցում: Այս չորս բաները օբյեկտի բաղադրիչներն են: Նրանք շատ սերտ կապված են միմյանց հետ: Եվ ամենակարևորն այն է, որ մենք այս ամենը միաժամանակ անում ենք: Դրանք հետեւողականորեն պատրաստելը ավելի հեշտ է, բայց շատ ռիսկային: Ամեն ինչ պետք է միաժամանակ ծնվի, այլապես ինչ-որ տեղ պարտադիր ձախողում կլինի: Գրեթե միաժամանակ ձեւավորվում են շենքի ծավալը, հատակագիծը, ճակատը և լանդշաֆտի գաղափարը: Ամեն ինչ պետք է անընդհատ մտքում պահել: Եվ սա ամենադժվար բանն է մասնագիտության մեջ:

Բայց ո՞րն է հիմնական նպատակը, ի՞նչն է ձեզ դրդում:

- Ի՞նչն է մեզ դրդում: - Այո, մենք պարզապես սիրում ենք գեղեցիկ տներ կառուցել, միջավայր ստեղծել, որտեղ մարդիկ իրենց լավ կզգան: Մենք հետաքրքրված ենք դրանով և հաճույք ենք ստանում այն ժամանակ, երբ աշխատանքը հաջող է ընթանում: Մենք աշխարհում շատ անկատար բաներ ենք տեսնում, մեր քաղաքը, ի վերջո, անկատար է: Մենք սիրում ենք փորձել բարելավել այն, ինչ կարող ենք անել: Եվ զարմանալի զգացողություն է, երբ գալիս ես ինչ-որ տհաճ տեղ, լավ անում քո գործը, և այս վայրը հանկարծ դառնում է հիանալի: Մարդիկ սկսում են ապրել և աշխատել այնտեղ, նրանք ունեն հաճելի հույզեր և հիշողություններ, նրանք սկսում են սիրել այն, ինչ դու մտել ես: Սա իսկապես հիանալի է: Ի վերջո, կարևորն այն է, թե ինչ եք կառուցում, ինչ մնում է: Եթե արդյունքը լավն է, եթե կարողացել եք քաղաքի որոշ հատվածն ավելի լավը դարձնել, ապա ճիշտ եք:

Կարծես թե մենք գտել ենք հիմնական բառը `չորեքշաբթի, քաղաքի մի մասը: Ձեր ճարտարապետական նախագծերում դուք վաղուց եք զարգացնում քաղաքային տարածքի բարելավման բուն թեման, կարծես թե Novoslobodskaya- ի «Մթնոլորտ» նախագծից. Նախագիծ, որտեղ դուք բառացիորեն մաքրեցիք քաղաքի մի հատված, ստեղծեցիք նոր միջավայր կիսամյակում -փակված տարածք: Սա ճիշտ է

- Ոչ Վաղ Ավելի վաղ նախագծերում. Ստանիսլավսկի -11, Alcon բիզնես կենտրոն, Hilton Double ծառ, շրջակա միջավայրի թեման ՝ որպես լանդշաֆտի և ճակատների համադրություն, շատ լուրջ էր մշակվել: Շատ երկար ժամանակ մենք մեզ համար ձևավորել ենք թեզ ցանկացած նախագծում բնապատկերի բացառիկ նշանակության մասին: Կանաչապատումը առանց պատճառի չի կոչվում հինգերորդ ճակատ: Մենք ակնհայտ ենք համարում, որ մարդը միայն շենքը չի ընկալում: Ավելին, հաճախ սովորական մարդը շենքն ընդհանրապես չի ընկալում որպես առանձին առարկա: Շատերը պարզապես ապրում են իրենց կյանքով և հետաքրքրված չեն ճարտարապետությամբ, որպես այդպիսին: Բայց երբ նրանք մտնում են լավ մշակված միջավայր, տարածությունը սկսում է դրականորեն ազդել նրանց վրա: Միևնույն ժամանակ, նրանք ընկալում են շրջակա միջավայրը որպես ամբողջություն: Առանց ճակատը լանդշաֆտից առանձնացնելու: Մարդու համար կա՛մ հաճելի է, կա՛մ շատ հաճելի չէ այնտեղ գտնվելը: Այսպես փորձում ենք տրամաբանել: Ամեն ինչ պետք է արվի նույն բարձր մակարդակի վրա: Հետեւաբար, շատ դեպքերում մենք նախագծում ենք ոչ միայն շենքեր, այլ նաև շրջապատում կանաչապատում:

Офисный комплекс Атмосфера (реконструкция). Реализация, 2013 © ADM
Офисный комплекс Атмосфера (реконструкция). Реализация, 2013 © ADM
խոշորացում
խոշորացում
Бизнес-центр класса А «Алкон» на Ленинградском проспекте. Реализация, 2013 © ADM
Бизнес-центр класса А «Алкон» на Ленинградском проспекте. Реализация, 2013 © ADM
խոշորացում
խոշորացում
Бизнес-центр Bank side в Наставническом переулке. Реализация, 2013. Фотография © Мастерская ADM / Анатолий Шостак
Бизнес-центр Bank side в Наставническом переулке. Реализация, 2013. Фотография © Мастерская ADM / Анатолий Шостак
խոշորացում
խոշորացում
Отель Hilton Doubletree на Ленинградском шоссе. Реализация, 2014. Фотография © Мастерская ADM / Анатолий Шостак
Отель Hilton Doubletree на Ленинградском шоссе. Реализация, 2014. Фотография © Мастерская ADM / Анатолий Шостак
խոշորացում
խոշորացում
Апарт-комплекс «Волга» на Большой Спасской. Внутренний двор. Терраса летнего кафе. Проект, 2015. В процессе строительства © Мастерская ADM
Апарт-комплекс «Волга» на Большой Спасской. Внутренний двор. Терраса летнего кафе. Проект, 2015. В процессе строительства © Мастерская ADM
խոշորացում
խոշորացում
Жилой дом на ул. Новослободская. Благоустройство двора. Проект, 2016. В процессе строительства © ADM
Жилой дом на ул. Новослободская. Благоустройство двора. Проект, 2016. В процессе строительства © ADM
խոշորացում
խոշորացում

Դուք խոսում եք քաղաքային միջավայրի մասին, բայց ինչպե՞ս եք վերաբերում համատեքստին: Ութսունական թվականներից հետո ամբողջ ճարտարապետությունը այս կամ այն կերպ ենթատեքստային է, արձագանքում է շրջակա միջավայրին և երբեմն նույնիսկ շատ խորը սուզվում է դրա մեջ: Որքա՞ն մոտ է ձեզ համատեքստի թեման, շրջապատի՞ց եք արդարացնում ձեր որոշումները: Թե՞, ընդհակառակը, ընդհանրապես մոտ չէ՞:

- Համատեքստը կարեւոր է, եթե այն արժեքավոր է: Եթե մենք աշխատում ենք լավ կայացած միջավայրում, օրինակ, կառուցում ենք քաղաքի կենտրոնում, ապա փորձում ենք հասնել մասշտաբի: Մենք ոճական զուգադիպությունը չենք համարում կարևոր, բայց փորձում ենք ֆասադի ռիթմի և նյութի հետ աշխատել այնպես, որ նոր առարկան հարստացնի և լրացնի առկա միջավայրը: Իհարկե, կան քաղաքի հատվածներ, որոնց մի մասը նույնիսկ կենտրոնին մոտ է, չնայած դա չափազանց հազվադեպ է, երբ շրջակայքը արժեքավոր կամ բախտավոր չէ, և, ամենայն հավանականությամբ, շուտով կփոխարինվի: Դուք այնտեղ ավելի հանգիստ կարող եք զգալ: Փնտրեք այլ մասշտաբի, ստեղծեք նոր միջավայր:

Ունե՞ք քաղաքային միջավայրի իդեալ, գուցե մի քանի օրինակելի վայրեր, որոնք կցանկանայիք ավելի մոտենալ զգալուն:

- Ես անձամբ կարծում եմ, որ իդեալական քաղաքային միջավայրը շատ բարձր խտություն չէ ՝ չորսից վեց հարկ և հիմնականում ՝ բլոկային շենքերով: Կարևոր են զբոսայգիներն ու կանաչ փողոցները, ինչպես նաև ջուրը: Եվ իհարկե շատ քիչ երթևեկություն: Հարմարավետ քաղաքը հետիոտնային քաղաք է: Եթե մենք խոսենք օրինակների մասին, ապա ես, հավանաբար, կանվանեմ Համբուրգի որոշ շրջաններ ՝ Rottenbaum, Harvesthude, Winterhude: Հիանալի տարածքներ Ալստեր լճի շրջակայքում ՝ համեմատաբար մեծ քաղաքի մեջտեղում:

Մյուս կողմից, հիմա ձեր պորտֆելում ավելի ու ավելի շատ բազմահարկ բնակելի շենքեր կան: Կարող եմ ենթադրել, որ այս ժանրը թելադրված է պատվերի հանգամանքներով: Ձեր կարծիքով, ո՞ր սանդղակն է օպտիմալ:

- Մենք շահագրգռված ենք ամեն ինչ անել, և դա չի ձանձրանում: Չնայած, անկեղծ ասած, մենք դեռ հավատում ենք, որ մարդն ավելի մոտ և հաճելի է մինչև երեսուն մետր բարձրություն ունեցող շենքերի մասշտաբներին:Եվ մենք իսկապես հաճույք ենք ստանում աշխատել նման նախագծերի հետ:

Ակնհայտ է, որ մանրամասներն ու հյուսվածքները ձեզ համար կարևոր են: Որքա՞ն են դրանք ավելի թանկացնում նախագիծը:

- Մանրամասները շատ կարեւոր են: Մենք սիրում ենք, երբ ճակատները լավ են գծված, և երբ դրանք ունեն բավականաչափ մանրամասնություն: Մենք հավատում ենք, որ մարդու համար հեշտ չէ ընկալել գորշ գեղագիտությունը: Աչքը պետք է որևէ բանի կառչի, երևի հենց այսպես են մեզ ստեղծում: Ավելի հարմար է գտնվել մի միջավայրում, որտեղ կա չափավոր բազմազանություն և բավարար մանրուք: Եթե այո, ապա արժեքի հարցը հարաբերական է: Իհարկե, չափումն անհրաժեշտ է ամեն ինչում, բայց եթե բարդ ճակատները ստեղծեն ավելի հարմարավետ միջավայր, քան պարզները, ապա մարդիկ կնախընտրեն դրանք և սիրով կփոխհատուցեն դրանց ստեղծման ծախսերը: Բացի այդ, երբեմն մանրամասները նույնիսկ թույլ են տալիս խնայել գումար ՝ թույլ տալով ստեղծել հետաքրքիր, բարդ պատկեր ՝ առանց շատ թանկարժեք նյութերի օգտագործման:

Խոսելով նյութերի և տեխնիկայի մասին: Uponամանակին, բավականին վաղուց ՝ 2007 թ.-ին, ես գրել էի Գորոխովի նրբանցքում գտնվող ձեր տան նախագծի մասին, որ ձեզ դուր չի գալիս հաճախորդի առաջարկած գիպսը, և դուք բառացիորեն «կերել եք» չսիրված նյութը, այն կրճատել եք վահանակներ և պատերի համամասնություններ: Այնուհետև ճակատների շերտավորումը դարձավ ձեր սիրած թեմաներից մեկը, ես չեմ հասկանում այստեղ ավելի շատ ՝ համապատասխան հյուսվածքներով խաղեր, թե տունը բարակ ոսկորով, թեթև և միևնույն ժամանակ բարդ դարձնելու ցանկություն:

- Ես կսկսեմ գիպսի մասին մեկնաբանությունից: Այս նյութը իսկապես չի պատկանում ամենասիրվածին: Մենք նախընտրում ենք հետաքրքիր հյուսվածքներով նյութեր, որոնք ինքնին կարող են հարստացնել շենքի պատկերը: Ակնհայտ է, որ ճակատի սովորական տարրը, օրինակ, պատուհանների միջնապատը, պոլիկրոմ աղյուսով և պարզ հարթ գաջի մեջ բոլորովին այլ տեսք ունի: Իսկ համեմատաբար մեծ մակերեսների վրա սվաղը հեշտ չէ աշխատել: Նյութը հարթ է, ձանձրալի և օգտագործման համար շատ տրամադրված է: Մեր կլիմայական պայմաններում, բարյացակամ կերպով, այն պետք է նկարել յուրաքանչյուր երեք-չորս տարին մեկ:

Սվաղի որպես նյութի թերությունները կարող են թաքցվել միայն ճակատի շատ բարդ պլաստիկի միջոցով `գործնականում առանց հարթ ուղիղ հատվածների: 18-րդ, 19-րդ և 20-րդ դարասկզբի ճարտարապետության լեզուն հարուստ էր կորի գծերով և բարդ պլաստմասսայով: Եթե նայեք ցանկացած դասական ճակատ, կտեսնեք, որ գործնականում մեծ հարթ մակերեսներ չկան: Ամեն ինչ բաժանված է տարրերի, կոտրված է գեղջուկ նյութերով, շրջանակված մանրամասներով. Դրանք օգնեցին թաքցնել սվաղման տեխնոլոգիայի խնդիրները: Չնայած մանրուքի հանդեպ սերը, մենք դեռ նախընտրում ենք ավելի հակիրճ ժամանակակից ճարտարապետական լեզու: Ավելի ուղիղ ինքնաթիռներ, ավելի ուղիղ գծեր: Եվ այստեղ է, որ սվաղի թերությունները սկսում են արտահայտվել: Նույնն է իրավիճակը կոնստրուկտիվիզմի ճարտարապետության դեպքում, երբ նման թերությունները, իմ կարծիքով, լուրջ խնդիր են դարձել: Բայց դա այլ թեմա է:

Եթե վերլուծենք ձեր նշած Գորոխովսկու վրա գտնվող օբյեկտի ճակատային առաջին տարբերակի օրինակը, ապա այնտեղ մտքի գնացքը հետևյալն էր. Մենք սահմանափակված էինք նյութի ընտրության հարցում. Հաճախորդը պատրաստ էր օգտագործել միայն հասարակ գիպսը, որը, ինչպես ասացի, հարուստ հյուսվածք չունի: Adeակատը աչքին հաճելի դարձնելու համար անհրաժեշտ էր հարստացնել այն `աշխատել պատուհանների ռիթմի հետ և պատերի հետ: Մենք օգտագործեցինք «պատուհաններ վարելու» տեխնիկան, ինչպես նաև պատի դատարկ մասերը տեսողականորեն բաժանեցինք տարբեր բեկորների: Մենք ստեղծեցինք երկու շերտ `տարբերվելով խորությամբ, հյուսվածքով և գույնով: Դա հնարավորություն տվեց փոխհատուցել սվաղման տեխնոլոգիայի ասկետիզմը:

Հետաքրքիր է նաև, որ ի վերջո Գորոխովսկոյեում գտնվող օբյեկտը կատարվեց բոլորովին այլ կերպ: Ֆունկցիայի և կազմի բազմաթիվ ճշգրտումներից հետո մենք հայտնվեցինք բոլորովին այլ տեսքով: Նոր ճակատի երկրաչափությունը շատ ավելի պարզ է: Եվ մենք դա պարզեցրեցինք հենց այն պատճառով, որ օբյեկտի նոր տարբերակում գաջի փոխարեն հնարավոր դարձավ ավելի հետաքրքիր նյութեր օգտագործել ՝ ապակեպատ աղյուս, կաշի, մգեցված ապակի, ինչպես նաև պատուհանի փայտե շրջանակներ ՝ բնութագրված ընդլայնված խաչմերուկներով: Նոր տեսքը կառուցվել է այս նյութերի համադրության շուրջ: Պատուհանները տեղափոխելը և կրկնակի շերտերը այլևս անհրաժեշտ չէին:

Клубный дом в Гороховском переулке. Реализация, 2016 © ADM architects
Клубный дом в Гороховском переулке. Реализация, 2016 © ADM architects
խոշորացում
խոշորացում

Ավելի շատ տեխնիկայի մասին. Ճակատների վրա դուք հաճախ օգտագործում եք միջնահարկ I- ճառագայթ, երբեմն դա մետաղական է, բայց երբեմն `կերամիկական և քարե: Այն մանրակրկիտ հղկված ձեր ճակատներին տալիս է բաց գույնի, լիովին ոչ դաժան ստվերաներկ: Որտեղի՞ց է նա եկել, ե՞րբ է հայտնվել և ինչու՞ եք այդքան սիրում նրան:

- honestիշտն ասած, մենք երբեք չենք մտածել պրոմի ստվերի մասին: Այն հորիզոնական տարրը, որի մասին դուք խոսում եք, իսկապես օգտագործվում է շատ առարկաների մեջ, չնայած ինձ համար դժվար է դրանք կապել պրոմոների հետ, երբ նայեմ նրանց Վորոբյովի տան ճակատին, որտեղ դրանք փորագրված են ծավալային բնական քարից: Կամ երբ հիշում եմ, թե ինչպես են նմանատիպ տարրեր պատրաստվել ըստ մեր ուրվագծերի ՝ Alcon-1 գրասենյակային համալիրի NBK Keramic գերմանական գործարանում: Նրանք միշտ չէ, որ նման են I- փնջի: Բայց մենք հաճախ հորինում ենք հորիզոնականն այս կամ այն կերպ, որպեսզի կառուցենք ճակատը, արտահայտենք դրա մասշտաբներն ու տեկտոնիկան: Հորիզոնական և ուղղահայաց գծերի ցանցը թույլ է տալիս հասնել հստակ, լավ կազմակերպված օրինաչափության: Փաստորեն, այն ծառայում է որպես մատրիցա, որի հետ մենք հաճախ սկսում ենք նկարել ճակատ: Հետագայում հորինված է ճակատի առանձին տարրերի դիզայնը, կազմվում և գծագրվում է ռիթմը, որը որոշում է նրանց փոխադարձ համամասնական հարաբերությունները: Այսպիսով, սկսած պարզ և հստակ սխեմայից, կարող եք գալ բոլորովին այլ գեղարվեստական պատկերների: Ոչ թե այս սխեման միշտ կհասնի ցանկալի արդյունքի, այլ այս տեխնիկան մեր ֆավորիտներից մեկն է:

ЖК «Воробьев дом». Фрагмент фасада. Проект, 2014. В процессе строительства © ADM
ЖК «Воробьев дом». Фрагмент фасада. Проект, 2014. В процессе строительства © ADM
խոշորացում
խոշորացում
БЦ класса A Alcon I на Ленинградском проспекте Фотография © ADM
БЦ класса A Alcon I на Ленинградском проспекте Фотография © ADM
խոշորացում
խոշորացում

Այդ դեպքում ձեր հորիզոնական գիծն, ամենայն հավանականությամբ, ֆրե՞զ է դասական պատվերի սխեմայից: Հորիզոնականը ՝ միահյուսված ուղղահայացի՞ն և դրանով ապահովված: Հայտնի է, որ ոճավորումներ չեք անում, բայց միևնույն ժամանակ, կարծես, թաքնված դասականների հստակ ներկայացուցիչներն եք, ճարտարապետությունը ներքին ավանդական է, և, մասնավորապես, դրա համար այն հարմար է պատմական քաղաքի համար: Սա որքանո՞վ է ճիշտ:

- Դասականների լեզուն, ինչպես ասացի, մեզ հարազատ չէ: Բայց դուք ճիշտ եք, որ ֆասադ նկարելու դասական մոտեցման հետ որոշ ընդհանրություն կա: Եվ հենց «ներկիր ճակատը» տերմինը ավելի շատ վերաբերում է դասականին, քան արդիականության ավանդույթին: Մեզ դուր է գալիս այս մոտեցումը, այն մեզ ավելի մարդկային է թվում: Մենք երբեք չենք փորձել հեռուստադիտողին մանրացնել մոդեռնիզմի ձևի մաքրությամբ:

Պատմեք ավելին ցանց-մատրիցայի զարգացման մասին: Որքան հասկանում եմ, ճակատի ռիթմը ձեզ համար շատ կարևոր է: Որտեղի՞ց է դա գալիս, և ինչից է կախված:

- Ֆասադի վրա ռիթմերով աշխատելը նույնպես սիրված թեմա է: Բայց դա միշտ չէ, որ կապված է մատրիցային ցանցի հետ: Սրանք երկու տարբեր տեխնիկա են, որոնք, միևնույն ժամանակ, կարող են միանգամայն լրացնել միմյանց: Նախ, այն, ինչ մենք անվանում ենք ճակատային ռիթմեր, ֆասադային տարրերի համադրություններ են, որոնք կրկնվում են որոշակի հաջորդականությամբ: Օրինակ, մենք պատուհանը համատեղում ենք դեկորատիվ իմպոստի, պատշգամբի կամ այլ նյութից պատրաստված ճակատային ներդիրի հետ: Եվ այս կոմպոզիցիոն հավաքածուն կրկնվում է ոչ թե յուրաքանչյուր հարկում, այլ, օրինակ, երեք հարկերի միջով: Այլ հարկերում օգտագործվում են տարրերի այլ համակցություններ. Աչքն անգիտակցաբար ամրագրում է փոփոխության հաջորդականությունը: Նման կրկնությունները մենք անվանում ենք ռիթմիկ թեմաներ: Նկարված համոզիչ և ներդաշնակորեն դրանք մեծապես հարստացնում են ճակատային դիզայնը: Ինչը հսկայական դաշտ է բացում ստեղծագործության համար: Կարող են լինել մի քանի ռիթմիկ թեմաներ, ոմանք դառնում են հիմնական, մյուսները `ստորադաս: Ես սիրում եմ համեմատել այդպիսի բարդ գծապատված ճակատը սիմֆոնիկ երաժշտության հետ, որում տարբեր երաժշտական գործիքներ նվագում են իրենց մասերը, և այս ամենը ներդաշնակորեն ավելանում է մեկ ընդհանուրի մեջ:

Այսպիսով, ճակատի բարդ նկարը ոչ միայն քաոտիկորեն տեղափոխված պատուհաններն են: Այս ամենի հետեւում կա շատ բարդ աշխատանք, ներքին տրամաբանություն և գեղարվեստական հմտության արտացոլում: Հավատացեք, շատ դժվար է ռիթմերը դնել մեկ ներդաշնակ ամբողջության մեջ: Միևնույն ժամանակ, ռիթմիկ թեմաները կարող են կապված լինել հատակի մատրիցային ցանցի հետ, կամ դրանք կարող են ազատորեն տեղակայվել պատի դաշտում: Շատ բան կախված է այն պատկերից, որը մենք ուզում ենք ստեղծել:

Ունե՞ք նախընտրած նախագծեր, որոնք, ըստ Ձեզ, ավելի լավն էին, քան մյուսները:

- Անհնար է ստեղծել բոլոր օբյեկտները նույն մակարդակի վրա: Երբեմն դա ավելի լավ է գործում, երբեմն ավելի վատ: Բայց ես դեմ եմ ինչ-որ բան ընդգծելուն:Եթե ինչ-որ առարկա ավելի վատ է ստացվել, քան մենք կարծում էինք, ապա դա մեր մեղքն է, և դա չսիրելու պատճառ չէ: Ավելի շուտ դա մտածելու առիթ է. ձախողումը մեծ փորձ է, որի պատճառով էլ դրանք արժեքավոր են:

Մամոնտովկայի դպրոցի նախագիծը բավականին ռեզոնանսային ստացվեց: Ձեզ ձգո՞ւմ է այս ժանրը ՝ որպես հանրային ճարտարապետության տեսակ: Եվ, ի դեպ, ի՞նչ կասեք Կիտեժ երեխաների զարգացման կենտրոնի նախագծի մասին:

- Մենք իսկապես սիրում ենք դպրոցի տիպաբանությունը: Կա հնարավորություն և, որ ավելի կարևոր է, անսովոր ձևեր և տարածքներ ստեղծելու անհրաժեշտություն: Երեխայի աշխարհը կարող է և պետք է լինի անսովոր և վառ, հարուցի երեւակայություն: Մենք ունեինք դպրոցական երկու նախագիծ և փորձեցինք երկուսն էլ չնչին դարձնել: Mamրագիրը Մամոնտովկայում, ինչպես գիտեք, իրականացվել է, և Կիտեժի դպրոցը կառուցվում է: Սա բարեգործական նախագիծ է, այն իրականացվում է նվիրատվություններով և, հետեւաբար, մինչ այժմ ավարտվել է միայն կեսը: Բայց լավ նորությունն այն է, որ շինարարությունը շարունակվում է, և որոշ տարածքներում ուսումնական գործընթացն արդեն ընթանում է:

Школа в Мамонтовке. Реализация, 2013. Фотография © ADM
Школа в Мамонтовке. Реализация, 2013. Фотография © ADM
խոշորացում
խոշորացում
Школа в Мамонтовке. Реализация, 2013. Фотография © ADM
Школа в Мамонтовке. Реализация, 2013. Фотография © ADM
խոշորացում
խոշորացում
Китежский центр развития семьи и детей. Проект, 2011, в процессе строительства © ADM
Китежский центр развития семьи и детей. Проект, 2011, в процессе строительства © ADM
խոշորացում
խոշորացում

Որոշ ժամանակ զբաղվել եք արդյունաբերական գոտիների վերակառուցմամբ: Որո՞նք են ձեր տպավորությունները և որո՞նք են ամենաարժեքավոր փորձառություններն այս աշխատանքից: Պատրա՞ստ եք վերադառնալ նման աշխատանքի, թե՞ դա անցած փուլ է:

- Հին արդյունաբերական գոտիների վերականգնումը, դրանք նոր գործառույթներով և գեղագիտությամբ լցնելը Եվրոպայում շատ տարածված թեմա է: Մեր երկրում միշտ եղել են կարգի չափեր ՝ պակաս այդպիսի օբյեկտներից: Այնուամենայնիվ, սա սովորական աշխատանք է ցանկացած ճարտարապետական գրասենյակի համար: Ստեղծագործությունն իր տեսակով հետաքրքիր է, դժվար և, որպես կանոն, կոմերցիոն առումով ոչ այնքան շահավետ: Պատվերների մեր պորտֆելում նման նախագծերի ծավալը երբեք չի գերազանցել 30% -ը, ուստի դժվար է խոսել որևէ կոնկրետ փուլի մասին: Հիմա դրանք իսկապես գործնականում գոյություն չունեն, բայց դա դիրքորոշում չէ, պարզապես հիմա մենք ունենք ավելի շատ նոր շինարարական նախագծեր:

Չնայած կան նախագծեր, որտեղ մենք պահպանում ենք պատմական շենքերի որոշ հատվածներ, որոնց համար անվտանգության պարտավորություններ կան, կամ որոնք մենք պարզապես ցավում ենք քանդելու համար: Ինչպես ասացի, ես լիովին լավ եմ զգում այս տեսակի աշխատանքի մեջ, եթե հայտնվի մի նախագիծ, որում կլինեն գեղեցիկ պատմական շենքեր, և անհրաժեշտ կլինի դրան նոր շունչ հաղորդել, մենք ուրախ կլինենք դա անել:

Դուք պարզապես նշեցիք պատմական շենքերի հետ աշխատելու մասին: Նովոսլոբոդսկայայի բնակելի համալիրի վերջերս կատարված նախագծում դուք `պահպանելով գործարանի շենքի նախնական ճակատի մի հատված XIX դար, կրկնօրինակեք այն ՝ բնօրինակը լրացնելով օրինակով: Ես հասկանում եմ, որ դա արվում է շենքը կարծր, այլ ոչ թե մասնատված տեսք ունենալու համար: Եվ այդուհանդերձ, Վենետիկյան կանոնադրությունը դատապարտում է պատմական շենքերի իմիտացիան … Ավելի լավ չէ՞ր լինի այն լրացնել տարբեր ձևերով, որպեսզի պատրանքներ չառաջանա:

- Ես համաձայն եմ ընդհանուր մոտեցման հետ, և մենք պետք է փորձենք դա անել: Մենք ինքներս սարսափելի չենք սիրում ռեմեյքը: Բայց ակնհայտորեն առանց բացառությունների կանոններ չկան: Նովոսլոբոդսկայայի դեպքում մենք կանգնեցինք շատ դժվար ընտրության առջեւ: Կայքում տեղակայված էր շենքերի ծայրաստիճան տարօրինակ կոնգլոմերատ. 19-րդ դարի վերջին արդյունաբերական ճարտարապետության պատերի մի քանի բեկորներ, որոնք առատորեն հատված էին պատերի հատվածներով և խորհրդային ժամանակաշրջանի շենքերի անդեմ զանգվածով: Բառացիորեն երկուսուկես պատ կար, որոնք մենք կցանկանայինք պահել: Ավելին, այս կեսը չի հարում մյուս երկու պատերին: Եվ մեզ հարկավոր էր պատրաստել առանձին շենք `չորս լրիվ ճակատներով, որոնցից մեկ ու կեսը երբեք գոյություն չուներ: Պատմական պատերի կտորների միջև ժամանակակից ճարտարապետության ներդիրներով տարբերակն ընդհանրապես մեզ չհամոզեց և մենք փորձեցինք երկարացնել գոյություն ունեցող ռիթմը ՝ կարծես պատճենելով այն: Ավելին, մենք նույնիսկ պլանավորում ենք օգտագործել պատմական աղյուսներ, որոնք ձեռք են բերվել հին պատերն ապամոնտաժելուց հետո: Վիճահարույց մեթոդ, համաձայն եմ, բայց այս դեպքում մենք համոզված ենք դրա ճիշտ լինելու մեջ: Այնուամենայնիվ, մենք կտեսնենք, երբ օբյեկտը կառուցվի:

Жилой дом на ул. Новослободская. Проект, 2016. В процессе строительства © ADM
Жилой дом на ул. Новослободская. Проект, 2016. В процессе строительства © ADM
խոշորացում
խոշորացում

Որքա՞ն հաճախ եք մասնակցում մրցումների: Թվում է, թե դա հիմա ավելի հազվադեպ է պատահում: Գուցե սկզբում տարվեցիք մրցույթների թեմայով, իսկ հետո հովացա՞ք:

- Մենք ավելի քան հանգիստ ենք վերաբերվում մրցույթների թեմային: Մենք երբեք նրանց վրա հույս չենք դրել, բայց սկզբունքորեն չենք հերքել դրանք: Ուղղակի պատվերներ ստանալու մեկն է: Կարող եմ միայն նշել, որ մրցակցային պահը չի գրավում մեզ և չի բերում լրացուցիչ մոտիվացիա: Մենք փորձում ենք նույն որակով կատարել ինչպես մրցակցային, այնպես էլ ոչ մրցակցային նախագծեր: Իրականում, երբ հաճախորդը պատրաստ է պայմանագիր կնքել ձեզ հետ ՝ կենտրոնանալով ձեր պորտֆելի, հեղինակության և առևտրային առաջարկների վրա, ապա դուք արդեն շահել եք որոշակի «մրցակցություն»: Եվ ամեն դեպքում, ծրագրի հետ կապված ձեր հետագա բոլոր աշխատանքները պետք է ապացուցեն, որ ձեզ իզուր չեն ընտրել:

Կարող եք նաև ավելացնել, որ մրցույթին մասնակցելը, նույնիսկ վճարովի, միշտ էլ ռիսկ է, և ցանկացած ճարտարապետական բյուրո բիզնես է, որում պետք է ձգտել նվազագույնի հասցնել ռիսկերը: Բայց երբեմն մենք ուրախ ենք մասնակցել մրցույթների, եթե առարկան կամ հաճախորդը մեզ համար հետաքրքիր ու խոստումնալից է թվում:

Քանի՞ մարդ է աշխատում ձեր աշխատասենյակում, և ինչպե՞ս է դասավորվում աշխատանքը:

- Մենք մեր առջեւ խնդիր չենք դնում միաժամանակ ավելի ու ավելի շատ ծրագրեր անել: Մեր բնական սահմանափակիչը յուրաքանչյուրին մեր անմիջական մասնակցության պայմանն է: Աշխատողների օպտիմալ քանակը `երեսունից հիսուն, որոշվում է այն նախագծերի քանակով, որոնք ես և Եկատերինան ֆիզիկապես կարող ենք ստեղծել: Եթե բյուրոն դառնում է ավելի մեծ, ապա անձնական ներդրումն օբյեկտներին նվազում է, և դա այն չէ, ինչ ուզում ենք:

Այսինքն ՝ դուք և Եկատերինան անձամբ վերահսկո՞ւմ եք բոլոր նախագծերը:

- Մենք ոչ միայն վերահսկում ենք, այլեւ ստեղծագործում: Առաջին գաղափարը, կազմի կառուցվածքը, ճակատի նկարումը, բոլոր հիմնական պլանները. Ամեն ինչ գալիս է մեզանից և առաջին փուլում ֆիզիկապես նկարվում է մեր կողմից: Չնայած մենք ստեղծագործական որոշ առաջադրանքներ ենք պատվիրում շատ քիչ թվով ճարտարապետների, ովքեր երկար ժամանակ աշխատել են մեզ հետ և ում կարող ենք վստահել սա:

Ո՞ր ուղղությամբ կցանկանայիք զարգանալ, այլ կերպ ասած ՝ ինչ-որ տեղ ձգտո՞ւմ եք, թե՞ պարզապես գոյություն ունեք:

- Կա միայն մեկ ուղղություն, որով մենք կցանկանայինք շարժվել `ճարտարապետության որակի անընդհատ բարելավում: Մնացած ամեն ինչ իրականում չի վերաբերում մեր մտքերին: Մենք նպատակ չունենք ավելացնել գրասենյակների քանակը կամ հարմարությունների մասշտաբները, կամ գրավել նոր շուկաներ: Այս ամենը. Նախ ՝ դա մեզ համար այդքան էլ կարևոր չէ, և երկրորդ ՝ ես անկեղծորեն հավատում եմ, որ այս ամենն ինքնին է գալիս, եթե դուք պարզապես անկեղծորեն և լավ եք կատարում այդ աշխատանքը:

Խորհուրդ ենք տալիս: